Vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations

Děkanka Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa vedoucí/vedoucího katedry marketingové komunikace a public relations na Institutu komunikačních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy. Požadavky:
  • vysokoškolské vzdělání s akademickou nebo vědeckou hodností docent nebo Ph.D. (či ekvivalentním a vyšším)
  • orientace a minimálně pětiletá pedagogická a vědecká praxe v oboru nebo oboru příbuzném
  • odpovídající publikační a tvůrčí činnost
  • zkušenost s grantovými žádostmi
  • aktivní znalost angličtiny nebo jiného světového jazyka slovem i písmem a schopnost přednášet v daném jazyce
  • zkušenost s vedením pracovního kolektivu
Nabízíme:
  • pracovní úvazek ve výši 1,0 (tj. 40 hod/týden)
  • předpokládaný nástup 1. 10. 2019
  • pracovní náplň: řízení pracovního kolektivu katedry a administrativní agendy katedry, organizace výuky oboru marketingová komunikace a PR v bakalářském a magisterském studiu, tvůrčí aplikace výsledků vědecko-výzkumné činnosti do pedagogické činnosti katedry, vlastní vědecko-výzkumná činnost, vedení přednášek a seminářů, působení v komisích, vedení studentů a posuzování studentských prací, expertizní činnost na národní a mezinárodní úrovni
Písemná přihláška musí obsahovat:
  • akademický životopis
  • přehled publikační činnosti
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • koncepci rozvoje katedry marketingové komunikace a PR pro období 2019-2023, jejíž součástí bude především koncepce pedagogické a výzkumné činnosti a výhled rozvoje v personální oblasti
Zájemci mohou své přihlášky posílat do 10. 9. 2019 na emailovou adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo do podatelny FSV na adrese Fakulta sociálních věd, Univerzita Karlova, personální oddělení, Smetanovo nábřeží 6, Praha 1, PSČ 110 01, a to s označením „Vedoucí katedry marketingové komunikace a PR IKSŽ“.