Paliativní divadlo: Jaké to je hrát pro umírající lidi. A proč to dělat Seriál: absolventi a absolventky AMU
Když handicap není překážka, ale inspirace. Příběh herečky, tanečnice a režisérky Zuzany Pitterové Seriál: absolventi a absolventky AMU
FAMU mi dala kotvu, ačkoliv bych pořád chtěla umět a dělat všechno Rozhovor s bývalou youtuberkou, herečkou a studentkou produkce Gabrielou Heclovou
Ústecký kraj se musí změnit a univerzita by v tom měla hrát zásadní roli Seriál: Představujeme nové rektory a rektorky
Epidemiolog Petr Smejkal: Jsme talentovaný národ bez sebevědomí Rozhovor s infektologem a epidemiologem institutu IKEM a internistou Mount Desert Island Hospital Petrem Smejkalem
Hned po škole šel designovat pro prestižní značky. Má práce vyžaduje pokoru, říká Rozhovor s Janem Čtvrtníkem (UMPRUM)
Pohyb ovlivňuje pocity. A někdy jím emoce vyjádříte líp než slovem O pohybovém divadle, ale i vztahu těla a mysli v běžném životě s tanečnicí Natálií Podešvovou
Nechceme žáky děsit „triádou teroru“. Zkoumáme, jak chemii učit moderněji Rozhovor s Martinem Ruskem, vedoucím Katedry chemie a didaktiky chemie na Pedagogické fakultě UK
Antibiotika přestávají zabírat. Stav jako před objevem penicilinu tu nikdo nechce, jenže hrozí – a brzy Rozhovor o nové, mezioborové České platformě antibiotické rezistence
Jak si lépe porozumět? Správně číst nejen významy slov, ale i emoce za nimi Rozhovor s Konstantinosem Kafetsiosem o práci jeho týmu na Katedře psychologie Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci
Rektor UTB: I akademici se musí učit, jak být dobrými učiteli Seriál: Představujeme nové rektory a rektorky
Fyzik Martin Setvín: Zajímá mě to, co ještě nikdo na světě nedělá Rozhovor s držitelem Ceny Neuron Martinem Setvínem z Matematicko-fyzikální fakulty UK
Školku pro ukrajinské děti provozují studentky už přes rok. „Když o něco jde, objevíte v sobě superschopnosti“ Rozhovor o Táboře solidarity, školce založené studujícími AMU