Zvyšování pedagogických kompetencí je důležité, snažíme se vytvořit komunitu Rozhovor o platformě Paedagogium Karlovy Univerzity
Tonar o výuce mediků: Úspěch učitele se měří úspěchem absolventů Rozhovor o efektivní výuce mediků s profesorem Ústavu histologie a embryologie LF UK v Plzni, Zbyňkem Tonarem
Jak vyučovat efektivně? Jednoduché návody nefungují, výuka není vaření O programu rozvíjejícím pedagogické dovednosti akademiků s Karolinou Duschinskou a Radkou High z Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy
Odbornice na vzdělávání: Dobrý učitel neexistuje, je to nekončící proces Rozhovor s mezinárodní expertkou na vzdělávání Manuelou Milani z italské Humanitas University
Fejeton: Kurz práce s nábytkem pro vysokoškolské vyučující Jak učebny ovlivňují kvalitu výuky podle Ingrid Procházkové (MU), která se věnuje rozvoji pedagogických kompetencí
Učení v tandemu, nebo zážitkově? Festival dobré výuky ukázal řadu možností Reportáž z akce Masarykovy univerzity, která se zabývá tím, jak kvalitněji učit „Studující přicházejí vystresovaní, bojí se mluvit. Základ je vytvořit přijímající atmosféru. Až pak jde na řadu matematika“ Rozhovor s Ivou Dřímalovou (SCI MUNI), držitelkou Ceny rektora pro vynikající pedagogy Tvůrčí myšlení, etika, udržitelnost – i to nyní učí a hodnotí na VŠE Prestižní akreditace AACSB školu posunula k západnímu stylu výuky Můžeme být skvělými vyučujícími. Jak rozvíjet své pedagogické kompetence? Zuzana Vařejková (MU) o novém Návrhu kompetenčního rámce Konference hodnocení kvality vysokých škol se zaměří na flexibilitu vzdělávání 24. ročník se bude konat 11. a 12. dubna v Telči Jak motivovat vyučující, aby rozvíjeli pedagogické kompetence? Dát jim více času a férovější odměny Téma: Kvalita výuky Otevřené hodiny: Proč chtít kolegiální zpětnou vazbu a jak ji získat Téma Kvalita výuky: Jak nesdílet jen vědomosti, ale i metody a hodnoty Kdo dobře bádá, dobře učí: mýtus, nebo ne? Analýza na VŠE hledala souvislost mezi publikačním výkonem akademických pracovníků a pracovnic a studentským hodnocením Začátek Předchozí 1 2 3 4 5 Další Konec
„Studující přicházejí vystresovaní, bojí se mluvit. Základ je vytvořit přijímající atmosféru. Až pak jde na řadu matematika“ Rozhovor s Ivou Dřímalovou (SCI MUNI), držitelkou Ceny rektora pro vynikající pedagogy
Tvůrčí myšlení, etika, udržitelnost – i to nyní učí a hodnotí na VŠE Prestižní akreditace AACSB školu posunula k západnímu stylu výuky
Můžeme být skvělými vyučujícími. Jak rozvíjet své pedagogické kompetence? Zuzana Vařejková (MU) o novém Návrhu kompetenčního rámce
Konference hodnocení kvality vysokých škol se zaměří na flexibilitu vzdělávání 24. ročník se bude konat 11. a 12. dubna v Telči
Jak motivovat vyučující, aby rozvíjeli pedagogické kompetence? Dát jim více času a férovější odměny Téma: Kvalita výuky
Otevřené hodiny: Proč chtít kolegiální zpětnou vazbu a jak ji získat Téma Kvalita výuky: Jak nesdílet jen vědomosti, ale i metody a hodnoty
Kdo dobře bádá, dobře učí: mýtus, nebo ne? Analýza na VŠE hledala souvislost mezi publikačním výkonem akademických pracovníků a pracovnic a studentským hodnocením