Tvůrčí myšlení, etika, udržitelnost – i to nyní učí a hodnotí na VŠE Prestižní akreditace AACSB školu posunula k západnímu stylu výuky
Můžeme být skvělými vyučujícími. Jak rozvíjet své pedagogické kompetence? Zuzana Vařejková (MU) o novém Návrhu kompetenčního rámce
Konference hodnocení kvality vysokých škol se zaměří na flexibilitu vzdělávání 24. ročník se bude konat 11. a 12. dubna v Telči
Jak motivovat vyučující, aby rozvíjeli pedagogické kompetence? Dát jim více času a férovější odměny Téma: Kvalita výuky
Otevřené hodiny: Proč chtít kolegiální zpětnou vazbu a jak ji získat Téma Kvalita výuky: Jak nesdílet jen vědomosti, ale i metody a hodnoty
Kdo dobře bádá, dobře učí: mýtus, nebo ne? Analýza na VŠE hledala souvislost mezi publikačním výkonem akademických pracovníků a pracovnic a studentským hodnocením
Odborníci a odbornice budou na MENDELU diskutovat o hodnocení kvality výuky na českých vysokých školách Akce se koná od 30. listopadu, registrace je do 31. října
Očima studentů: Chtěli jsme předmětovou anketu nahradit něčím, co opravdu pomůže učení zlepšit Jak dělat zpětnou vazbu užitečně a jak nahradit předmětové ankety
Anketa: Jak zlepšit výuku? Mít víc času na její přípravu a sdílet zkušenosti s kolegy Co by pedagogům a pedagožkám pomohlo a co jim brání učit lépe
Téma: Jak má vypadat kvalitní výuka. A čím k ní vyučující motivovat Vysoké školy společně řeší, jak zvyšovat pedagogické kompetence i zlepšovat podmínky k výuce
Stavební normy nevnímáme jako úzus. Budoucností je interaktivní architektura S Kateřina Horák Goryczkou o předmětu Kreativní typologie
Konference Hodnocení kvality VŠ se týkala role RVH, kvality výuky i distančního vzdělávání Akce v Univerzitním centru Telč se zaměřila na zkušenosti s fungováním institucionální akreditace a systému schvalování studijních programů
Konference Hodnocení kvality vysokých škol se ve svém 23. ročníku zaměří na institucionální akreditace Koná se 25. až 26. května, již se lze registrovat