Češi a Češky chtějí citlivé změny ve zdravotnictví a nebrání se větší zodpovědnosti za své zdraví Unikátní výzkum KZP, NAPO a VŠE ukazuje vysokou poptávku po koncepčních změnách ve zdravotnictví
Anketa: Jak využívají umělou inteligenci akademičtí experti a expertky Detailně: S jakými nástroji pracují ti, co se AI dlouhodobě zabývají
„Všechno, co chatbot vyplivne, je halucinace.“ Jak efektivně využít AI při studiu, výuce a výzkumu Obecné tipy a triky, jak umělou inteligenci používat na akademické půdě
Jak AI mění závěrečné práce: Zakázat ji, nebo naopak zrušit bakalářky jako „kompiláty bez přínosu“? Téma měsíce: Jak ovlivňuje umělá inteligence výuku, studium i bádání
AI, šance nakopnout českou vědu. „Superschopnosti máme na dosah a startovní čáru mají všichni stejnou“ Téma měsíce: Jak ovlivňuje umělá inteligence výuku, studium i bádání
Co pro vědu znamená proměna? Zájemci to poznají na pražské Noci vědců Pražští pořadatelé chystají 27. září vědecká dobrodružství pro všechny generace
VŠE je jediným akademickým členem IVSC z Česka. Co to pro školu znamená? Rozhovor s doc. Tomášem Krabcem o jeho jmenování do Výboru pro finanční nástroje IVSC a jeho přínosu
„Katastrofy si našly mě, ne naopak.“ Co řeší výzkumnice disaster managementu a proč si vybírá přehlížená témata Rozhovor s Janou Abíkovou (VŠE) o humanitární logistice a výzkumu katastrof
Tvůrčí myšlení, etika, udržitelnost – i to nyní učí a hodnotí na VŠE Prestižní akreditace AACSB školu posunula k západnímu stylu výuky
Špecián: AI univerzity neohrozí, když se ji naučí správně používat S Petrem Špeciánem z UK a VŠE o změnách, které způsobuje rychlý pokrok a šíření umělé inteligence
„Study in Prague“ připravilo program pro studující z Ukrajiny Konsorcium pražských vysokých škol Study in Prague uspořádalo v předvečer druhého výročí začátku války na Ukrajině akci pro své ukrajinské studentky a studenty
Dobrá strategie udržitelnosti neznamená jen pár efektních detailů Seriál o udržitelnosti: Rozhovor s Petrem Peterou (VŠE)
Kdo dobře bádá, dobře učí: mýtus, nebo ne? Analýza na VŠE hledala souvislost mezi publikačním výkonem akademických pracovníků a pracovnic a studentským hodnocením