Rezignace na psaní diplomových prací, nebo rezignace na lidskou kreativitu? Aneb když dva promptují totéž, není to totéž… Komentář Ladislava Stanke (Univerzita Palackého v Olomouci)
Můžeme být skvělými vyučujícími. Jak rozvíjet své pedagogické kompetence? Zuzana Vařejková (MU) o novém Návrhu kompetenčního rámce
Kdo dobře bádá, dobře učí: mýtus, nebo ne? Analýza na VŠE hledala souvislost mezi publikačním výkonem akademických pracovníků a pracovnic a studentským hodnocením
Hodnotitelé a hodnocení: Rozdělují granty erudovaní panelisté? A jak to poznat? Resumé studie Matěje Bajgara (CERGE-EI)
Proč pořád mluvíme o Hippokratově přísaze, když na ni stejně žádný lékař nepřísahá? Esej studentky medicíny Adély Loukotové
Studie Eurydice: Evropa na cestě k rovnosti a inkluzi ve vysokoškolském vzdělávání Jak posílit sociální dimenzi vysokoškolského vzdělání: deset principů
Stanovisko Asociace děkanů přírodovědných fakult k aktuální situaci na Přírodovědecké fakultě Univerzity Palackého Stanovisko Asociace děkanů přírodovědných fakult
Novela zákona o pedagogických pracovnících jde proti hodnotám strategie vzdělávací politiky ČR Asociace děkanů pedagogických fakult ČR vyjadřuje nesouhlas s novelou zákona
České předsednictví je zatím úspěšné, další měsíce ale budou ještě náročné Komentář Petra Kanioka (MU, SYRI)
Jak zdokonalit online výuku? Evropě se osvědčuje nástroj E-xcellence Komentář Jana Besedy a Jana Bodláka z CSVŠ
Vědomosti už nejsou to hlavní. Proč je dobré podporovat vysokoškolské poradenství Představení studie Filipa Bláhy Vysokoškolské poradenství v ČR. Mezi strategií a realitou
Plány genderové rovnosti. Proč je u nás férovost k ženám stále ještě výzvou Komentář Kristýny Veitové a Pavly Araudo