Univerzitní ekolog či ptačí budky v kampusech. Vysoké školy se navzájem učí, jak fungovat udržitelně Výsledkem by měl být dobrovolný standard, který pozvedne kulturu ekologicky uvědomělého přístupu k práci i studiu na českých vysokých školách
Jedno studium a člověk je inženýr i Master. Co nabízejí double degree a joint degree programy České vysoké školy rozšiřují nabídku souběžného studia doma i v zahraničí
Unikátní analýzu jednotlivých buněk se v Plzni učí vědci a vědkyně z celého světa Letní škola spojuje dva obory: biologii a bioinformatiku
Renata Veselská: Etika výzkumu je z podstaty mezioborová záležitost Rozhovor o etických komisích, biomedicíně i grantových soutěžích
Ekologická krize naši generaci zasáhne hodně. Udržitelnost je pro nás základ. I na univerzitách Rozhovor o environmentálním panelu Akademie múzických umění v Praze i předsudcích vůči aktivismu
Budovat dobré vztahy s absolventy a absolventkami je zásadní, to oni šíří dobré jméno univerzity Se sociologem Martinem Převrátilem (ČZU) o efektivnějším sběru dat od absolventů a absolventek
Jak sbírat data od absolventů ze zahraničí? Školy si sjednotily postupy i otázky O projektu Společný přístup k zajišťování sběru zpětné vazby od absolventů veřejných vysokých škol v ČR
Zhasínat a třídit vážně nestačí. Vysoké školy se spojily a vymýšlejí, jak fungovat udržitelněji Projekt Unilead pokračuje i letos, zapojilo se 24 škol
Rádoby humorně benevolentní sexismus nebo rasismus do výuky prostě nepatří S Šárkou Homfray o genderově podmíněném násilí
Boj s šikanou, vědeckou sabotáží nebo sexuálním obtěžováním má být prioritou Rozhovor s Irenou Kozmanovou o projektu Sociální bezpečí na českých vysokých školách
Zaskočilo mě, jak potřebná Antidiskriminační platforma je, říká její iniciátorka Rozhovor s Pavlínou Morganovou o citlivém řešení problémů na vysokých školách
Česko si podle expertů během předsednictví Radě EU zlepšilo image v Unii Shrnutí debat na brněnské FSS MU
Snadnější studium při práci i změna kvalifikace. Evropa zavádí mikrocertifikáty Jan Beseda z Centra pro studium vysokého školství a Lucie Rohlíková ze Západočeské univerzity v Plzni představují plánované změny v certifikaci celoživotního vzdělávání