To, kde vyučujeme, je stejně důležité, jako jak a co vyučujeme. Aneb stručný manuál na ideální učebnu Komentář Ingrid Procházkové z Masarykovy univerzity v Brně
Fejeton: Kurz práce s nábytkem pro vysokoškolské vyučující Jak učebny ovlivňují kvalitu výuky podle Ingrid Procházkové (MU), která se věnuje rozvoji pedagogických kompetencí
Učení v tandemu, nebo zážitkově? Festival dobré výuky ukázal řadu možností Reportáž z akce Masarykovy univerzity, která se zabývá tím, jak kvalitněji učit „Studující přicházejí vystresovaní, bojí se mluvit. Základ je vytvořit přijímající atmosféru. Až pak jde na řadu matematika“ Rozhovor s Ivou Dřímalovou (SCI MUNI), držitelkou Ceny rektora pro vynikající pedagogy Tvůrčí myšlení, etika, udržitelnost – i to nyní učí a hodnotí na VŠE Prestižní akreditace AACSB školu posunula k západnímu stylu výuky Můžeme být skvělými vyučujícími. Jak rozvíjet své pedagogické kompetence? Zuzana Vařejková (MU) o novém Návrhu kompetenčního rámce Konference hodnocení kvality vysokých škol se zaměří na flexibilitu vzdělávání 24. ročník se bude konat 11. a 12. dubna v Telči Jak motivovat vyučující, aby rozvíjeli pedagogické kompetence? Dát jim více času a férovější odměny Téma: Kvalita výuky Otevřené hodiny: Proč chtít kolegiální zpětnou vazbu a jak ji získat Téma Kvalita výuky: Jak nesdílet jen vědomosti, ale i metody a hodnoty Kdo dobře bádá, dobře učí: mýtus, nebo ne? Analýza na VŠE hledala souvislost mezi publikačním výkonem akademických pracovníků a pracovnic a studentským hodnocením Odborníci a odbornice budou na MENDELU diskutovat o hodnocení kvality výuky na českých vysokých školách Akce se koná od 30. listopadu, registrace je do 31. října Očima studentů: Chtěli jsme předmětovou anketu nahradit něčím, co opravdu pomůže učení zlepšit Jak dělat zpětnou vazbu užitečně a jak nahradit předmětové ankety Anketa: Jak zlepšit výuku? Mít víc času na její přípravu a sdílet zkušenosti s kolegy Co by pedagogům a pedagožkám pomohlo a co jim brání učit lépe Začátek Předchozí 1 2 3 4 5 Další Konec
„Studující přicházejí vystresovaní, bojí se mluvit. Základ je vytvořit přijímající atmosféru. Až pak jde na řadu matematika“ Rozhovor s Ivou Dřímalovou (SCI MUNI), držitelkou Ceny rektora pro vynikající pedagogy
Tvůrčí myšlení, etika, udržitelnost – i to nyní učí a hodnotí na VŠE Prestižní akreditace AACSB školu posunula k západnímu stylu výuky
Můžeme být skvělými vyučujícími. Jak rozvíjet své pedagogické kompetence? Zuzana Vařejková (MU) o novém Návrhu kompetenčního rámce
Konference hodnocení kvality vysokých škol se zaměří na flexibilitu vzdělávání 24. ročník se bude konat 11. a 12. dubna v Telči
Jak motivovat vyučující, aby rozvíjeli pedagogické kompetence? Dát jim více času a férovější odměny Téma: Kvalita výuky
Otevřené hodiny: Proč chtít kolegiální zpětnou vazbu a jak ji získat Téma Kvalita výuky: Jak nesdílet jen vědomosti, ale i metody a hodnoty
Kdo dobře bádá, dobře učí: mýtus, nebo ne? Analýza na VŠE hledala souvislost mezi publikačním výkonem akademických pracovníků a pracovnic a studentským hodnocením
Odborníci a odbornice budou na MENDELU diskutovat o hodnocení kvality výuky na českých vysokých školách Akce se koná od 30. listopadu, registrace je do 31. října
Očima studentů: Chtěli jsme předmětovou anketu nahradit něčím, co opravdu pomůže učení zlepšit Jak dělat zpětnou vazbu užitečně a jak nahradit předmětové ankety
Anketa: Jak zlepšit výuku? Mít víc času na její přípravu a sdílet zkušenosti s kolegy Co by pedagogům a pedagožkám pomohlo a co jim brání učit lépe