Miller: Ukazatelem kvality vysoké školy je, jak zachází s lidmi. Jestli je vzdělává a bojuje proti inbreedingu Rozhovor s novým předsedou Národního akreditačního úřadu Jaroslavem Millerem
Současný systém hodnocení kvality škol vede k papírovému formalismu, chtěli bychom více důvěry a autonomie Rozhovor s Kateřinou Oleksíkovou (MU), hlavní organizátorkou konference Hodnocení kvality vysokých škol
Méně může být více. Co se naučit ze zahraničních systémů hodnocení kvality vysokých škol? Z konference HKVŠ: O zkušenostech z Irska, Finska a Rakouska
Kvalita, důvěra a výzvy. Reportáž z 25. ročníku konference Hodnocení kvality vysokých škol Konference se konala na konci května v Telči, letos se zaměřila na komunitu, zahraniční praxi, ale i studijní neúspěšnost
Pětadvacátý ročník konference Hodnocení kvality vysokých škol se věnuje národním specifikům i evropským standardům Konference se koná od 29. do 30. května, registrace jsou již otevřeny
Nová platforma umožní sdílení zkušeností, jak zkvalitňovat výuku KvalitaNaVS.cz má pomoci zlepšovat kvalitu vzdělávání i podporovat osobní růst administrativních pracovníků
Lucie Rohlíková: Učení zaměřené na studující nemá být jen fráze Rozhovor s odbornicí na vysokoškolskou pedagogiku ze Západočeské univerzity v Plzni
Kurz pedagogických kompetencí: Jaké to je znovu studovat a co vás ve škole neučili? Rozhovor s Annou Malečkovou (UK), která stála u zrodu Centra podpory výuky
Formativní hodnocení je jako kompas, ukazuje správný směr. Ale musí být konkrétní, jinak ztrácí smysl Rozhovor o formativním hodnocení na vysokých, ale i základních a středních školách s Kateřinou Berkovou (VŠE)
To, kde vyučujeme, je stejně důležité, jako jak a co vyučujeme. Aneb stručný manuál na ideální učebnu Komentář Ingrid Procházkové z Masarykovy univerzity v Brně
Zvyšování pedagogických kompetencí je důležité, snažíme se vytvořit komunitu Rozhovor o platformě Paedagogium Karlovy Univerzity
Tonar o výuce mediků: Úspěch učitele se měří úspěchem absolventů Rozhovor o efektivní výuce mediků s profesorem Ústavu histologie a embryologie LF UK v Plzni, Zbyňkem Tonarem
Jak vyučovat efektivně? Jednoduché návody nefungují, výuka není vaření O programu rozvíjejícím pedagogické dovednosti akademiků s Karolinou Duschinskou a Radkou High z Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy